čtvrtek 20. června 2013

PP Obůrky-Třeštěnec 13.6.2013

Jo, to bude fajn. Vezmu si vše s sebou do práce, skončím tam ve čtyři, v Kuřimi jsem vlakem za 10 minut a pak vyrazím směr PP Obůrky-Třeštěnec. Cesta jednoduchá podél trati, pohodová procházka...ale...

Ale... v práci jsem tak tak končila 17:30, takže jsem do svého cílu nevyrážela pohodovým tempem, nýbrž rychlochůzí, abych měla nějakou rezervu. Z Kuřimi jsou to asi 3 kilometry, takže slabá třičtvrtěhodina. Pak chvilku tedy trvalo nalézt tu správnou přístupovou cestu, ale po deseti minutách obcházení místa se podařilo a já sestoupila do prohlubně chystané "Hitlerovy dálnice". A byly tam. Sluníčko, škoda, už tolik nesvítilo, ale občas se prodralo a já fotila o stošest.

Všude šípkové keře



Přecházela jsem most a zrovna jel vlak


A hukot se blížil i z druhé strany. Dva jednou ranou...


Červnový podvečer


To už jsem na "dálnici" - PP Obůrky-Třeštěnec


Většina byla schovaná ve stínu, ale pár na sluníčku se jich našlo. Prstnatec pleťový.






Další orchidej - bradáček vejčitý.


Jako správná červnová louka - i tu nesměly chybět kopretiny...


Za nějaký ten týden tu pokvete pětiprstka hustokvětá. Už se na ni těším...





Modrásek se nechal ochotně vyfotit i z velké blízky... jen škoda, že nemám makroobjektiv...




Kromě šípkových keřů kolem cesty kvetly i vonící bezinky.




Vlčí máky nesmí chybět.


Západ slunka a mladý ječmen...


Po večeři v trávě jsem ještě chvíli nasávala krásný podvečer a v zapadajícím slunci jsem se vydala směr Kuřim. Chvilku jsme ještě poseděla u místní opravené nádrže Srpek a vyrazila na vlak 20:41.

Příjemný večer. Brzo se tam vrátím znovu, protože další krásky mají na květ...

Žádné komentáře:

Okomentovat